Nyhetsbrev

Hur väl känner du dina kunder? Vet du vilka produkter/ tjänster som dina kunder är intresserade av? Genom att skicka ut nyhetsbrev till dina kunder och andra intressanta kontakter kan du på ett enkelt och kostnadseffektivt sätt få fram detaljerad information om vad dina kunder är intresserad utav och kan med hjälp av den informationen göra ännu mer riktade utskick.

Hör gärna av dig så berättar vi mer och visar på vilket sett ett nyhetsbrev kan göra nytta för ditt företag.

Några av fördelarna i punktform

Mätbart
Med nyhetsbrev får du konkret återkopplingen på dina sälj- och marknadsföringsaktiviteter. Analysera utskicken ner på individnivå.

Kostnadseffektivt
Med ett utskick kan du oftast räkna hem dina kostnader för att ta fram utskicket. 
Du sparar kostnader för porto, tryck och papper jämfört med traditionella brevlåde-utskick.

Träffa rätt målgrupp
Nyhetsbrev går att göra väldigt personliga om man så vill. Skapa mottagargrupper utifrån vilka produkter dina mottagare är intresserade av. På så sätt får dom endast relevant information och träffsäkrare utskick. Det viktiga är inte att skicka till många utan att skicka till rätt personer, rätt målgrupp.


Lättillgängligt
Mottagaren kan direkt klicka sig vidare in på er hemsida eller webshop från utskicket vilken minimerar risken att det blir bortglömt eller en förlorad affär. De är bara ett klick bort.

Miljövänligt

Miljön är något som fler och fler företagare tänker på nu för tiden. Inga papper eller transporter krävs för skapa nyhetsbrev.